24 aug. 2015

Första riktiga dagen

Idag är det min första riktiga dag som en glad pensionär. Visst jag slutade den 1 aug men tills nu har det varit mer semester då Gunilla också varit ledig, men idag började hon arbete och jag sitter ensam och skriver på bloggen. Och nu kanske det kommer att bli mer på bloggen vem vet??
Och så var det avtackning den 18 augusti och jag får tacka alla för de fina talen, presenter och blommor. Det var roligt att så många kunde komma och att även många gamla arbetskamrater kom till detta.

Min sista chef Thor Westman överlämnar blommor m.m.

Lotta håller tal om mig. Det var allt ett snällt tal.

Lena med blommor från pensionärsföreningen

Gamla pensionerade medarbetare, fast två ungdomar har smugit sig med i bilden
Foto: Mohammad Mogimi

Jag vill också tacka Truls för den fina tavlan på mig, verkligen uppskattat.


Ha det bra och någon gång kommer jag på besök.


1 kommentar: